إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

ارجوا المساعده من الله اولا ومن اهل الخبره

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• ارجوا المساعده من الله اولا ومن اهل الخبره

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الموضوع حتي لا اطيل عليك فى شتاء عام 2009 صديقي جاء له رجل لا نعرفه فجأه وبدون اى مقدمات وقال له ( انا جايلك من الصعيد مخصوص لاني عرفت ان فى ارضك اثار ) وصديقي لم يكن يبحث او يفكر في الموضوع من الاساس نهائيا انما هذا الرجل جائنا من تلقاء نفسه تماما وقال له ( ده الجن الى قالي ) وما الى ذلك من الكلام الفارغ ده المهم صديقي حاكلي وانا نصحته بعدم تصديق الدجالين دول وفعلا صرفنا الراجل ولم نفعل اي شيء من الى هو طلبه بل على العكس هدنناه وطردناه وسيبنا الموضوع اكثر من 3 شهور انما صديقي الموضوع اثر عليه بشكل كبير خصوصا ان والده الله يرحمه كان مكلمه زمان ان الارض الى قاله عليها الراجل ده طول عمرها مش زي باقي الارض الى حاوليها من حيث ان الزراعه فيها لم تكن بنفس كفائة باقي الارض ودائما تكون مختلفه وغير منتظمه حتي الان ورغم ان صديقي ده يملك اراضي فى نفس المكان ده الى ان الراجل كلمه على نفس الارض الى فيها الاختلاف المهم بعد 3 شهور رحت انا وصديقي لواحد تاني في بلد تانيه فى وجه بحري علشان نبعد عن المكان الى جالنا منه الراجل الاول وكان انه قلنا نفس الكلام صبرنا كمان 5 شهور وشفنا واحد تاني من مكان اخر تماما لنتأكد وقال نفس الكلام حتي الان لا يقل عن 10 من اماكن مختلفه يفصل بين الواحد والاخر من 3 شهور الى 6 شهور حتي نتأكد ان مفيش اي رابط او علاقه بين الاشخاص دي المهم ان الكلام كله تطابق بشكل شبه تام والاكثر غرابه فى الامر اننا لما بدأنا ندخل فى الامر ده اكتشفنا ان فى اكتر من حد فى المنطقه الى فيها الارض وجدا اشياء فى ارضهم فعلا ومنهم شخص انا كنت اعرفه واعرف مدي ارتباطه بارضه واستغربت جدا من 5 سنوات انه باع ارضه وذهب للعيش فى القاهره لكن لم اكن اعرف انه بعد انا وجد فى ارضه هو الاخر مجموعه من التماثيل قام ببيعها وذهب للعيش هناك . المهم انا احاول الوصول اليه الان ربما يساعدني بخبرته فى هذا الامر من ناحيه ومن ناحية اخري نحاول انا وصديقي انا نجد طريقه علميه فعلا للتأكد من الامر فحتي الان ورغم كل التأكيدات التي رويتها لم يطمأن قلبي لهؤلاء السحره ابدا ولن نتعامل معهم بشكل فعلي ابدا فنحن رافضين لفكرتهم من الاساس ومن خلال بحثي فى الموضوع اخبروني ان هناك اناس متخصصون علميا وليس شعوذيا في هذا الامر تأتي وتتأكد لك من الامر بطرق علميه واذا اردت يقوموا لك بالتنقيب الفعلي ولكن يكون لهم نسبتهم مما يخرج من الارض وهذا حقهم فانا متفق انا وصديقي على اننا متنازلون عن 50% من اجمالى ماهو موجود عن طيب خاطر لمن سيقوم بهذا الامر لكن بعد التأكد من انه لا يضمر لنا اى شر فقد سمعنا عن اناس تصل بهم الحال الى تقييد او قتل صاحب الشيء ويأخذوه عنوه نحن صبرنا اكثر من 3 سنوات ليس طمعا فى اننا نريد كل شيء لانفسنا ولكن لاننا نريد الا نتأذي في سبيل هذا الامر نسأل الله لنا ولكم الرزق الحلال نحن فى محافظة البحيره وكذلك الارض المطلوبه فى نفس المحافظه وذلك ما نسعي اليه فهل هناك من يساعدنا ولكم جزيل الشكر .......

ارجوا سرعة الرد بالله عليكم من اهل الخبره

ارسلت لك رساله من يومين لتحديد مكان قريتك بالبحيرة حتي اقدم لك المساعدة وعلي فكره انا اعمل بالاقطاب المطعمه . وهي ممتاذه في تحديد الفراغات والذهب .

الأخ كرم عبد الغني حضرتك تقدر تفيدني بأثار كوم حماده عموماً ..
        والأماكن الهندسه والبنيات ..
        لو امكن
        وهل الأقطاب المطعمه لازم تشتغل بيها من فوق الأرض ولا ممكن من المكان نفسه من تحت لو انت في سرداب او غرف فرعيه ؟؟
        وشكراً

الاقطاب كشفها من فوق الارض .

يعمل...
          X