إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

ارجو المساعدة ضرورى للجادين

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• ارجو المساعدة ضرورى للجادين

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

لدى موضوع مهم .... انا من مصر ولى قريبى من المنيا وعنده فى بيته احتمال كبير جدا نلاقى مقبرة فرعونية ولكن نحن ليس لدينا اى خبرة فى هذا الموضوع .. كل اللى عملناه اننا عمالين نسمع حاجات وجبنا واحد شيخ علشان يحدد المكان طلع عايز طلبات غالية وعرفت انه شغال بالاعمال السفلية فرفضنا .. احنا مشكلتنا كلها ان احنا عايزين حد يحدد المكان اللى هانحفر فيه وحد يفتح ويشترى , والمنطقة اصلا مليانة اثارات ومشهورة هناك
    ارجوكم الرد عليا ضرورى سواء بالايجاب او الرفض
    جزاكم الله خيرا
    د/مسلم محمد

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة

الله يحييك يا دكتور مسلم

واعلا وسهلا بك معنا

اخوي الغالي فكر قليلا هل من دفنا مثلا تحت هذا البيت نحن نعرفه او هل هو يعيش معنا في هذه السنة

طبعا لا

اذا لا يعلم ما تحت التراب الا الله ولا يعلم ما في الغيب الا الله سبحانه

لكن هنالك اشياء مساعدة للكشف الحديث المتطور عن الكنوز وحسب الطريقة الشرعية

وليس حسب اهواء وتخيلات السحرة والكهنة والمنجمين

لان الساحر لو فيه خير يفيد نفسه .... لكنه لن يستطيع ان يفيد نفسه وهو مع حزب الشيطان

لذلك وانا اخوك ... لا تؤمن وتعتقد بوجود الشي الا بعد ان تراه بعينك وتمسكه بيديك

والاهم ان تبتعد عن الامور المحرمة والشركية

حاول ان تقراء في الموقع هنا هنالك اكثر من طريقة في قسم الاجهزه تساعدك لكي تكتشف ما تحت الارض

وفقك الله
    [CENTER] [/CENTER]

طيب اخي بارك الله فيك
      شو اللي عرفكم انو تحت بيتو مقبرة فرعونية
      يعني ما هي الدلائل على ذلك
      sigpic
      https://www.facebook.com/aborakkan

الدلائل التى ساذكرها ليست قوية وانا لا اقتنع باكثرها , الاحلام , وبعد حفر مسافة 2,5- 3 متر التربة بها حاجة اسمها الشقف , المسجد الذى بجوار البيت استخرجوا من تحته اثار وهما بيجددوه وصرفوا على هذا المسجد من هذه الاموال , والمسجد اسلامى اثرى , انا لا اريد سحرة ولا كهنة ولا دجالين فأنا رجل اؤمن بالله ورسوله صلى الله عليه وسلم , ولكن انا اريد ان اعرف هل يوجد اثار تحت هذا البيت ولا لأ واريد ان اعرف ما هى الدلالات وعايز حد يساعدنى بالله عليكم بطريقة علميه , مع العلم ان الحالة صعبة لضيق ذات اليد , لأنى سمعت ان فى ناس بتكشف على المكان ب 10 الاف و6 آلاف جنية , واحنا الحالة ماتستحملش اننا ندفع مبالغ على حاجة ومايكونش فى اصلا حاجة تحت البيت فاللى هايساعدنا يبقى عارف انه هايكون ليه نصيب من الكنز , وبعدين انا مابفهمش فى الاجهزة دى وازاى استخدمها , افيدونى جزاكم الله خيرا

انصحك تتعلم علي استخدام اصياخ النحاس وعود الرمان

ان شاء الله تكفيك شر هولاء السحرة والمشعوذين

ونتائجها طيبه

جرب لن تندم

لابد من وجود دلائل
            لا تبحث عن الثراب
            كم من بشر اضاعوا اموالهم ولم يجدوا شئ
            لاتجعل من نفسك فريسه للنصابين

يعمل...
            X