إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

السلام عليكم حورس

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• السلام عليكم حورس

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    سبحان الله لنا اكثرمن عده شهور في مكانين ودكاتره تيجي ودكاتره تروح واكتشاف رائع وتصوير بطريقه معينه تراود في نفسي لماذا التمثال الفرعوني يصل للملايين
    وبالصدفه خرجنا من عده ايام بعد مزهقنا وتعبنا من المكان اللي احنا فيه وجاء صديق لي من المكان اللي احنا فيه وقال لي ستذهب معايا العربيه بره حنقعد كام يوم في المزرعه بتاعتي قبلي وبعدين حنرجع علي المكان نشوف الرجل اللي جاي من بره جه ولا لسه حيتاخر
    وبعد مذهبنا للمزرعه بتاعته انا وهو وواحد تاني معانا قلنا نطلع الجبل بالعربيه جنب المزرعه ونتمشي شويه فوق في الصيام كانت الساعه 9 الصبح وبعد مطلعنا وقعدنا ونازلين عجل العربيه خيش نزل في الرمله نزلنا احنا الاتنين وسبناه يدور العربيه علي اساس نشيل العربيه من وره وحدث ما لم نصدقه راينا سلمتين نادمنا عليه تعالي بس كده نزلنا كلنا بدبشه البندقيه خبطنا تحت السلمتين لقينا زي سلمه تاني الفرحه ملتنا خدناها جري علي المزرعه وسبنا واحد مع العربيه جري في تلت ساعه في الصيام وفي الرمله ورجعنا بالعيال بتوع المزرعه وعدت الشغل وحفرنا المكان كله ولقينا سبعه سلالم وامامهم سده كسرناها وجدنا غرفه صغيره مثل خنادق الجيش ولا يوجد رائحه كريهه ولا شئ
    ووجدنا طفلين مكفنين وبينهم من اعلي وجدنا طاقه بداخلها تمثال طوله قد الدراع والتمثال علي اسمي حورس وثلات لوح مرسوم عليها وثلاث ابار عمق البئر 2.70 بهد تنطيفه والقياس بوجهه النظر بعد ذلك قلنا سبحان الله لينا اكثر من شهر شغالين وجات بالصدفه سبحان الله وعلي وش الارط وبنحفر ال12 متر سبحان الله
    الصور والفيديو للاوطه والعربيه كمان ان شاء الله اليوم بليل سارفعه لكم للاستفاده بين الخوه في المنتدي
    الله المستعان

يرزق لله بغير حساب
    [SIZE=6]​تواضع لخلق الله برا وفاجرا فان كان فاجرا فشؤمه وفجره على نفسه وان كان برا تقتبس من نوره[/SIZE]

استاذ /حورس
      انا ليا فتره كبيره بزور المنتدي ومتابع جيد لكل مواضيعك ولكل فيديو بتجيبه واليوم كنت اريد ان اتحدث معك فسجلت من اجلك لكي اقول لك انا من الجيزه واتمني الجلوس معك وفي ناس عايزه تتعرف عليك ومش حتخسر حاجه وطلباتك تعتبرها مجابه واحب انبهك من شئ هل انت بوضعك للمقابر الهامه جدا والقطعه التي اخذتموها من المتحف في المنتدي بعيد عن اعين رجال السلطه وماذا تستفيد من وضعك للفيديو داخل المنتدي فيكفي الحديث الايميل لاني محتاج التحدث معك قبل سفري واتمني سرعه الرد

التعديل الأخير تم بواسطة عبده النحال; الساعة 2012-07-28, 06:50 PM.

السلام عليكم
        اخي القرشي شكرا لاهتمامك بمواضيعي وانا تحت امرك في اي شئ بعد اذن اداره المنتدي
        بالنسبه للحته الدهب بتاعت المتحف سلمناها للهيئه من فتره
        بالنسبه للحكومه ففي مثل عندينا في الصعيد مافيش مزمر بيخبي دقنه فمعروف ان الصعيد في مصر كله ونسبه كبيره واصلين لاثار والحكومه عارفه وسايبين الناس لان يوم مربنا مبيكرم في مكان بيعم الخير علي البلد كله
        وشكرا لاهتمامك
        والله المستعان

بعد اذنكم لم نفهم شيئ من هذا الموضوع
          و لذا الرجاء من الاخ حورس ان ينوهنا لمى يكتب و يحاول ان يفهمنا ميريد ان يقول و شكرا

المشاركة الأصلية بواسطة القرشي مشاهدة المشاركة
            استاذ /حورس
            انا ليا فتره كبيره بزور المنتدي ومتابع جيد لكل مواضيعك ولكل فيديو بتجيبه واليوم كنت اريد ان اتحدث معك فسجلت من اجلك لكي اقول لك انا من الجيزه واتمني الجلوس معك وفي ناس عايزه تتعرف عليك ومش حتخسر حاجه وطلباتك تعتبرها مجابه واحب انبهك من شئ هل انت بوضعك للمقابر الهامه جدا والقطعه التي اخذتموها من المتحف في المنتدي بعيد عن اعين رجال السلطه وماذا تستفيد من وضعك للفيديو داخل المنتدي فيكفي الحديث الايميل لاني محتاج التحدث معك قبل سفري واتمني سرعه الرد

اخوي القرشي

نحن في شهر رمضان الكريم

واحب اقول لك هذه التصرفات لا تجوز

خاف الله انت والاخ حورس

تراني اعرف كل ال بينكم

لا تجعلوني ازعل منكما

اذا كنتما تعتقدان انكما تستطيعان التمثيل علي الناس والاعضاء هنا

فل يكن كل واحد منكما ان ابو فيصل الحربي موجود بالمرصاد ... وكاشفكم

ها انا احذركما للمرة الاخيرة

واقول لكما خافا الله ... وتذكرا قول الله ( كل من عليها فان ويبقيوجه ربك ذو الجلال والاكرام )

خافا الله في صحتكما ومالكما ... واسرتكم

ما تي بالحرام يذهب مع الريح

خافا الله خافا الله خافا الله
            [CENTER] [/CENTER]

المشاركة الأصلية بواسطة جلال مشاهدة المشاركة
              بعد اذنكم لم نفهم شيئ من هذا الموضوع
              و لذا الرجاء من الاخ حورس ان ينوهنا لمى يكتب و يحاول ان يفهمنا ميريد ان يقول و شكرا

اخوي جلال

السالفه وما فيها انهما يعرفان بعض

واحد يرفع وواحد يكبس

اكيد انك ما تعرف كلمة يرفع وكلمة يكبس

كرة طائرة في شهر رمضان الكريم

اتمني ان تكون فهمت ما اقصد

والمعني ببطن الشاعر

وهما الاثنان اكثر شي فاهمين علي

وانا متأكد مما اقول

واذا كان واحد منهم يريد ان يخسر عضويته في قدماء ... فل يرد علي؟؟؟
              [CENTER] [/CENTER]

سيدي الفادل ابو فيصل لماذا كل هذا الكلام ماذا تعرف عني لتتحدث بهذه الطريقه وتعرف ايه اللي بينا وواحد يكبس وعلي فكره انا محدش كلمني غير شريان ومتجاوبتش معاه عشان الميه ومعاك وتساله ومرحتش لحد ولا بعت الناس اللي معايا لحد واقسم بالله ماعملها وبعدين تبص في كل المشاركات اللي قبل كده وتشوف انا بحط المكان ومافيش اي خبير بيتكلم غير شغل رائع موفق والله اعلي واعلم
                وبعدين مدربتش حد وقلتله تعالي كلمني ومكان كرونيك مردوش بيه
                ولو فيه اي واحد بيتكلم بصدق زيي في المكان ده تيجي تحاسبني يا بيه المتعرفهوش عن الصعايده انهم رجاله مش حاجه تاني ولساني عفيف عن الغلط
                وبعدين اقسم بالله معرف خد في المنتدي ومعايا رقمه غير شريان
                ومش عايز ابقي في المكان ده المسئول عنه يسحب حسابي

اخوي حورس

هل تعرف العضو

القرشي

قبل اليوم

؟؟؟؟؟

بناء علي هذه الاجابة سوف ارد عليك ابشر

بس هل انت تعرف العضو القرشي
                  [CENTER] [/CENTER]

عايز اقولك كلمه اخيره ده
                    اذا كان اسلوب نائب المدير بهذه الطريقه فلا شئ وانا اريد العدويه حلال عليك وانا اصلا اقسم بالله مدخل المكان ده تاني

شكرا لى التوضيح يا ابو فيصل

المشاركة الأصلية بواسطة حورس مشاهدة المشاركة
                        عايز اقولك كلمه اخيره ده
                        اذا كان اسلوب نائب المدير بهذه الطريقه فلا شئ وانا اريد العدويه حلال عليك وانا اصلا اقسم بالله مدخل المكان ده تاني

علي راحتك يا غالي

انما لكي تكون علي اطلاع وش رائيك في هذه الجمله
                        القرشي ... يبدوا أنه يستخدم عضوية حورس و القرشي لدخول المنتدى من نفس الكمبيوتر والله أعلم !!

[CENTER] [/CENTER]

الاخ الفاضل ابا فيصل سلمك الله
                          السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة تحية طيبة،،،
                          ما نقول إلى اعانك الله وايدك.
                          مجهود تشكر علية.
                          وتقبل تحياتي

المشاركة الأصلية بواسطة البرهان ان مشاهدة المشاركة
                            الاخ الفاضل ابا فيصل سلمك الله
                            السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة تحية طيبة،،،
                            ما نقول إلى اعانك الله وايدك.
                            مجهود تشكر علية.
                            وتقبل تحياتي

الله يحييك يا غالي ... اعان الله الجميع علي عمل الخير

نحن نعلم انه يوجد في قدماء من هم اخوة ومن هم اصدقاء ويدخلون من جهاز كمبيوتر واحد

هذا ما هو عيب ان يكون في المنزل جهاز كمبيوتر واحد يدخل منه اكثر من شخص

لكن العيب ان اكذب علي خلق الله ... والف والدوران ليس له مكان هنا في قدماء

وفق الله الجميع
                            [CENTER] [/CENTER]

انا معايا لاب وعامله باس ورد ومحدش يعرف الباسورد بتاعي والمكان اللي موجود اثق بكل واحد فيه لان كلهم معايا ليهم شهر وزياده واقسم بالله معرف الاسمه القرشي والوحيد اللي اعرفه شريان
                              ومفتحتش اللاب عشان معايش فلاشه نت والمكان الانا فيه الناس ميلعبشي في جهازي
                              حدد كلامك
                              وبعد متحدد كلامك وتفهمني قصدك ايه من الكلام ده تسحب عدويتي
                              وطلبك نفذته اقسم بالله معرف القرشي ولو هوه يعرفني وراجل ابن راجل يعرفني نفسه مين وعايز ايه

يعمل...
                              X