إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

تحليل أشارات و رموز الحضارة الفرعونية

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• تحليل أشارات و رموز الحضارة الفرعونية

اخي الفاضل انا عندي منزل في قريه بالجبل الغربي وانا جبت شيوخ كتير افادوو ان في مقبره ملكيه وحفرت ونزلت لحد 3 متر وجت حجر كبير يزن حوالي 80 كيلو وعلى شكل زي الاسد بس بطؤيقه بدائيه يعني تقريبا الطبيعه اكلت 40 في الميه من ملامحه المهم كملت لتحت 5 متر ولقيت حجاره صغيره زي الخريطه كدا وملعبكه في بعطها وكمان زلطه كبيره على شكل ديك وحجر مرسوم عليه ملكه لاكن مابيظهرش غير بكاميرا الموبيل المهم نزلت لحد 6 متر ووصلت لطبقه زي الفحم لاكن كان فيه ميه من الجناب نازله من عمق 3 متر وفي الاخر الجران اللي امامي عرفوو وعملو مشكله وحكايه واضريت اردم الحفره وبعد 5 شهور جبت شيخ وقالى في تاني في غرفه في الداخل واشتغلت من غير الجيران ما يعرفو ونزلت لحد متر ونص وبدات العجنه وفي الاول سهله وبعد متر من العجنه بدات صعبه جدا وكسرتها وعمقها 40 سنتي وبعد كدا طبقه رمل ناعمه اسود او رمادي غامك بعمق 40 سنتي وبعدين طبقه ناشفه جدا 40 سنتي ووبعدين طبقه رمل ناعمه جداا 40 سنتي وبعدين طبقه ناشفه 40 وطبقه طريه ملبنه زي الصلصال لونها بني غامك ودي لسه شغال فيه مع العلم الميه بتنزل برضو من الجناب ومخليه الطبقات لينه ممكن الافاده

يا اخى الفاضل نرجو اضافه صور للحجاره حتى نستطيع الاجابه
    ثانيا يا اخى التعامل مع الشيوخ الذين يستعملون السحر كفر بالله فكون حذر يا اخى
    اللهم ارزق كل محتاج يارب

للافاده يا اخى بعد الطبقه اللى انت شغال فيها ديه هتلاقى طبقه حصى صغير جدا او هتلاقى طبقه عظام وخد بالك من المكان لانك ممكن تكون نازل على مهلك ربنا يسترها على الجميع يعنى متستهونش باى حاجه تقبلك فى الطريق ومتستعجلش بس ياريت تحط صور عشان نقدر نساعدك اكتر

التصوير اخى حتى نفيدكم باذن الله

ممكن تصوير لما ذكرته اخى الفاضل

يعمل...
          X