إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

بير منحوت 3في3

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• بير منحوت 3في3

السلام عليكم ورحمة اللة انا عندي ارض وكانت بجرف فيه ولقيت بير منحوت ومقفولا باحجر عاشق ومعشوق ومردوم بكسر من الحجار لونه بيج فاتح وجمبو بير تاني مقفول بنفس الطريقه بس مقاسه60في90 وفي الاول 3درجات وفيه حته دخله لجوء تحس انو ليه سقف والطيران مربعين نرجع للبير الاول مقاس 3في3 نزلت فيه لحد 8متروبعدان لقيت رمل صفره وفي اول البير فيه قرص شمس بس بدون شعاع ايه رئي حضرتك في الموضوع

المشاركة الأصلية بواسطة يزن احمد مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمة اللة انا عندي ارض وكانت بجرف فيه ولقيت بير منحوت ومقفولا باحجر عاشق ومعشوق ومردوم بكسر من الحجار لونه بيج فاتح وجمبو بير تاني مقفول بنفس الطريقه بس مقاسه60في90 وفي الاول 3درجات وفيه حته دخله لجوء تحس انو ليه سقف والطيران مربعين نرجع للبير الاول مقاس 3في3 نزلت فيه لحد 8متروبعدان لقيت رمل صفره وفي اول البير فيه قرص شمس بس بدون شعاع ايه رئي حضرتك في الموضوع
    أهلا وسهلا أخى الكريم
    شغل الأبار لا يحتاج لأسئلة !

حضرتك بتستفسر عن ماذا بالضبط؟

اهلا ومرحبا بك مرة أخرى
    سبحان الله وبحمده
    سبحان الله العظيم

السلام عليكم انا عاوز اعرف ده مكان دفن وله لا ولو بيكون فين في البير ولك الف شكر

المشاركة الأصلية بواسطة يزن احمد مشاهدة المشاركة
        السلام عليكم انا عاوز اعرف ده مكان دفن وله لا ولو بيكون فين في البير ولك الف شكر

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة

يرجى إرفاق صور للأبار
        مزيد من الشرح عن طبيعة الأرض وكل ما قابلك بداخل البئر.
        أى شئ تذكرة يفيد فى التحليل

دمت بكل ود
        سبحان الله وبحمده
        سبحان الله العظيم

السلام عليكم ورحمة الله انا كملت في البير لحد ٩ متر لقيت طينه لونه ازرق وعمله زى الكريمه نعماه جدا جدا وطريه ايه رءي حضرتك فى الموضوع

من غير صور مظنش هتستفاد

البير مصنوع من ايه؟

يعمل...
              X