إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

عدة كاهن للبيع

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• عدة كاهن للبيع

[URL]http://www.up-00.com/?BAes[/URL]للبيع

http://www.up-00.com/?BAes

السلام عليكم يا جماعه الخير ..
      انا اتعرض عليا اكتر من 15 عدة كاهن وكلهم مضروبين مزورين ..وهذه ايضا مزورة ..وفيه ناس في حلوان بيعملوها ويجهزوها وبقت منتشره كتير قوي قوي قوي في القاهره والنواحي الشمالية في وجه بحري ..يعني في حلوان والجيزة والقاهرة هتلاقي خمسين الف واحد يقلك انا عندي عدة كاهن ..وكمان في البحيرة واسكندرية وفي اماكن كثيرة وبصراحة وحقيقة لا يوجد شئ اسمه عدة كاهن 366 قطعة ولا عدة كبير الكهنه 666 قطعه ....نادرا لو وجد شئ حقيقي او صحيح ...وايضا ممكن يقلك كاهن ملكي و53 قطعه ومباخر وتمثال بازلت طوله متر وكتاب مجلد بالذهب وحوراات وقصص وكلها نصب في نصب ومزيفة وليست اصليه ...

وعدة الكاهن حتي هتلاقوها في جروبات كثير علي الفيس بوك واصبحت اكثر من الهم علي القلب
      والسعر المعروض في عدة كاهن حقيقي من دكتور كنت كلمته من 1 اخضر الي 1.2 اخضر
      بشرط ان ياتي صاحب الحاجة بخاتم من العدة ويوريها للخبراء يكشفوا عليها دا بعد التصوير الفديو والموضوع يا جماعه كلو نصب في نصب ومحدش يعرف الصح من الغلط فين .

اللهم بلغت اللهم فاشهد

[CENTER][IMG]http://imageshack.us/a/img706/8661/mixolgynet57be380368.jpg[/IMG]
      [/CENTER]

هات الصور لنرى
        الإخوة الأعزاء أعضاء هذا المنتدى: في حال وجود اقتراح أو نقد بناء يمكن من خلاله الرقي بهذا الصرح فلا تترد في طرحة فكلنا أذان صاغية ونرحب بكل آرائكم ونحن نعمل على خدمتكم وتوفير كل متطلباتكم وأنتم عماد هذا المنتدى

اى حد يقول عدة كاهن .... أعرف يا أخى أنها شمااااااااااااااااال علطول ولا متتعبش نفسك ..

المشاركة الأصلية بواسطة sas_2010 مشاهدة المشاركة
            السلام عليكم يا جماعه الخير ..
            انا اتعرض عليا اكتر من 15 عدة كاهن وكلهم مضروبين مزورين ..وهذه ايضا مزورة ..وفيه ناس في حلوان بيعملوها ويجهزوها وبقت منتشره كتير قوي قوي قوي في القاهره والنواحي الشمالية في وجه بحري ..يعني في حلوان والجيزة والقاهرة هتلاقي خمسين الف واحد يقلك انا عندي عدة كاهن ..وكمان في البحيرة واسكندرية وفي اماكن كثيرة وبصراحة وحقيقة لا يوجد شئ اسمه عدة كاهن 366 قطعة ولا عدة كبير الكهنه 666 قطعه ....نادرا لو وجد شئ حقيقي او صحيح ...وايضا ممكن يقلك كاهن ملكي و53 قطعه ومباخر وتمثال بازلت طوله متر وكتاب مجلد بالذهب وحوراات وقصص وكلها نصب في نصب ومزيفة وليست اصليه ...

وعدة الكاهن حتي هتلاقوها في جروبات كثير علي الفيس بوك واصبحت اكثر من الهم علي القلب
            والسعر المعروض في عدة كاهن حقيقي من دكتور كنت كلمته من 1 اخضر الي 1.2 اخضر
            بشرط ان ياتي صاحب الحاجة بخاتم من العدة ويوريها للخبراء يكشفوا عليها دا بعد التصوير الفديو والموضوع يا جماعه كلو نصب في نصب ومحدش يعرف الصح من الغلط فين .

اللهم بلغت اللهم فاشهد

كلام سليم
            سبحان الله وبحمده
            سبحان الله العظيم

المشاركة الأصلية بواسطة momen wahba مشاهدة المشاركة
              اى حد يقول عدة كاهن .... أعرف يا أخى أنها شمااااااااااااااااال علطول ولا متتعبش نفسك ..
              صدقت اخى مؤمن
              سبحان الله وبحمده
              سبحان الله العظيم

يعمل...
              X