إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

استشاره

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

لكن رد الاستاذ طلحه كان مختلف عن كلامك وبعدين انا رفعت صوره عايز اعرف هي ترجع لأي عصر وعلى ماذا تدل

أخى الصقر الحر ..
      رفع الصور سهل جدا
      ألمستطيل اللى أنت بتكتب فى الكومنت بتاعك .... من فوق هتلاقى أيقونات .. تالت أيقونه من الشمال ( أدراج صورة ) أضغط عليها ... هيجيلك أختيار ...( من الكمبيوتر .. من رابط URL )
      أختار من الكمبيوتر .. وأضغط عليها ... هيظهرلك ( choose file) أضغط عليها واختار الصوره اللى عايز تعرضها وبعدين أضغط ( أرفع الملف )
      وبالتوفيق
      ليك وحشه يا خال طلحه

المشاركة الأصلية بواسطة momen wahba مشاهدة المشاركة
        أخى الصقر الحر ..
        رفع الصور سهل جدا
        ألمستطيل اللى أنت بتكتب فى الكومنت بتاعك .... من فوق هتلاقى أيقونات .. تالت أيقونه من الشمال ( أدراج صورة ) أضغط عليها ... هيجيلك أختيار ...( من الكمبيوتر .. من رابط URL )
        أختار من الكمبيوتر .. وأضغط عليها ... هيظهرلك ( choose file) أضغط عليها واختار الصوره اللى عايز تعرضها وبعدين أضغط ( أرفع الملف )
        وبالتوفيق
        ليك وحشه يا خال طلحه
        الصوره هي دي اخي يريت حد من الأخوه الأفاضل يرد عليه من أهل العلم عن اي حضاره أو عصر أو تفسير لهذه الصورهاضغط على الصورة لعرض أكبر. 

الإسم:	IMG_0128.JPG 
مشاهدات:	1 
الحجم:	123.6 كيلوبايت 
الهوية:	751461

متفسرش أى حاجه ...
          وزى ما طلب منك الخال طلحه لو أنت عايز تشتغل ومتتعبش دماغك ولا تضيع وقتك ...
          بالتوفيق أن شاء الله

المشاركة الأصلية بواسطة momen wahba مشاهدة المشاركة
            متفسرش أى حاجه ...
            وزى ما طلب منك الخال طلحه لو أنت عايز تشتغل ومتتعبش دماغك ولا تضيع وقتك ...
            بالتوفيق أن شاء الله
            مع وافر كل الاحترام والتقدير ولكن كيف لاتفسر اي حاجه وهي واضحة رجل يمسك بقرن العجل واليد الاخره بها سكين فى راس العجل والعجل بينظر الى شئ بالتأكيد كان رمز مقدس فى حضاره معينه لكيف الصوره لاتفسر شئ بعد ماوجدت جثة العجل وبجوارها زير به زلعتين صغيرين وقطع حجازه بزلت على شكل مخروط ومنشعه دائما بالمياه قطعه الحجر البازلت الصغيره اللى على شكل مخروط وتحت راس العجل تمثال صغير بايش من الرطوبة ده كله ملوش تفسير طيب ازاي انا عايز من أهل العلم تفسير هو لايوجد هنا غير الاستاذ طلحه ليس تقليل منه ولكن ممكن أشخاص اخره يملكون تفسير فالموضوع مفتوح للجميع من اصحاب الخبره والعلم فى هذا المجال

يعمل...
            X