إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

بالله عليكم المساعده

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• بالله عليكم المساعده

السلام عليكم .. انا من مدينة الاسكندرية و فحت فى مكان ما و بعد 2 متر وجت بيضه و ههذ البيضه بعد التنضيف كانت زى النحاس و لكن النحاس لو طلع من ارض رطبه لازم يجنزر البيضه دى بعد التنضيف كانت كانها جديده و من الدخل بتلق و كمان لقينا غويشه من النحيتين عليها راس ثعبان و مع الفعت 2 متر دول كان فى شقف و فخار و عظام كتير ارجو الرد بارك الله فيكم..............للعلم البيضه لا يوجد عليها روسمات

السلام عليكم
    ارجو منك التصوير وسيتم من كثير من الاخوه فى المنتدى مساعدتك

عليك بارفاق الصور

الرجاء ان تكتب بالعربية الفصحى
        ما فهمنا شيء
        Naeem

أين الصور أخي؟

انا لا يوجد عندى غير صور للفخار فقط

http://www.2shared.com/photo/HAmBUWwl/good.html

http://www.2shared.com/photo/kxCCTehl/good_1.html

هذا صورتين و ارجو الافاده بالله عليكم انا الحمد لله بكون رضى بقدا الله المساعده بالله عليكم

اخى توكل على الله واكمل فحرك فهذه دلاائل جيده وحبذا لو تعرف حد ثقه يلك على جهاز كويس تكشف بيه يبقى افضل وافضل وخلى بالك ان موضوع الاجهزة ده فيه عندنا بمصر نصب كتير جداا عليك بتوخى الحذر واختيار شخص تقه للكشف بالجهاز ولاتستعين بالدجالين
                وموفق باذن الله

و الله انا معرفش احد اخى الكريم ولا يوجد الثقه فى احد الا من رحم ربى. و عهلشان واحد يجيلك بجهاز زى ده بيقول لازم 10 الف جنيه او اكتر و حضرتك عارف ربنا المستعان انا اقسم بالله مطلع غويشه من هذا المكان و بعد التنضيف هذا الغويشه اقسم بالله كانت اشد من الذهب بريق و لمعان و البيضه نفس النظام بعد التنضيف اقسم بالله كانت بتبرق و بتلق من الداخل الله المستعان

امع العلم الغويشه من كل طرف راس ثعبان و كانت ملهاش اى رسوم من الدخل اتمنى الرد من الاخ عماد الدين

اخي الكريم انصحك بالصبر اولا حتى ياتي اخي عماد الدين باذن الله في القريب العاجل وايضا انصحك بعدم شراء اي جهاز قبل استشارة الاخوة في المنتدى عليه خوفا من عمليات النصب والخداع الدارجه ايامنا هذه والله الموفق
                      ليس كل ما يلمع ذهبا

لا تصدق كل ماتسمع ولا نصف ما ترى

ستبدي لك الايام ما كنت جاهلا
                      وياتيك بالاخبار من لم تزود

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين

ارجو من الاخ عماد الرد و المساعده

انا اسف ممكن تانى ترفق الصور ان كان ما زال الموضوع قائم

يعمل...
                          X