إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

افيدوني افادكم الله عن مياة الرصد

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• افيدوني افادكم الله عن مياة الرصد

حفرنا حوالي سبعة متر قطر الحفر حوالي 2متر وقابلنا حجات كتير هوضحها في الصور وتم الوصول للباب فعلا بعد شغل وتعب كتير والرموز بتاعت الباب خاصة بالراجل صاحب البيت عرفنا دة بعدين عرضنا الامر علي الراجل ووافق ولسة هننزل المكان حصل تهيل للتراب مش كتير ومياة رصد جبنا موتور ورفعناها مبتخلصش فبعد اذن الاعضاء والمسئولين عاوز طريقة لفك الرصد وتكون عن تجربة
    الملفات المرفقة

استاذي الفاضل لو لقيت باب فعلان حاول تورينا الرمز والباب وانا هشرحلك كل حاجة بتفصيل والله الموفق

المشاركة الأصلية بواسطة دكتور محمد حسين مشاهدة المشاركة
      استاذي الفاضل لو لقيت باب فعلان حاول تورينا الرمز والباب وانا هشرحلك كل حاجة بتفصيل والله الموفق
      دكتور محمد الفحر هيل علينا وظهر مياة رصد فعاوزين حل

طيب المياه بدات ازاي ومنين من الباب

عشان اقولك انتا وصلت فين من الرصد الهندسي بظبط والباب الحقيقي فين وبلاش حد ينزل في المياه عشان هيحس بهرش وحساسيه في وسط الجسم اعل الركبه

المشاركة الأصلية بواسطة دكتور محمد حسين مشاهدة المشاركة
          طيب المياه بدات ازاي ومنين من الباب

عشان اقولك انتا وصلت فين من الرصد الهندسي بظبط والباب الحقيقي فين وبلاش حد ينزل في المياه عشان هيحس بهرش وحساسيه في وسط الجسم اعل الركبه
          محدش نزل تاني المياة من يومين المياة بتيجي مجرد مينزلو المكان بتبتدي تزيد ومن كل مكان بتطلع وفي حاجة كمان ابن صاحب المكان علية رصد بس من الي جوا المكان وبيتكلمو معاة وكانو عاوزين يردمو بس قالهم لا في حاجة كويسة وربنا هيكرمكم وكدة يعني فبصراحة محتارين نعمل اة؟ ؟

المشاركة الأصلية بواسطة كنان الكنعاني مشاهدة المشاركة
              سبحان الله

متابع معكم

يعمل...
                X