إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

استشاره من اهل الخبره.

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• استشاره من اهل الخبره.

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته، اخواني اهل الخبره و المعرفه.
    عندي ارض في البدرشين دام البحث فيها علي مدار ال٧ سنوات الماضيه من خلال اقارب ليا باستخدام الدجالين و مدعين العلم و الغيب، و قررنا الحمدلله التوكل علي الله وحده و تطهير الارض من كل عمل مشين لا يرضي الله و الاعتماد علي الله و توفيقه و علي العلم، الارض تم الكشف عليها من اربع سنوات ب ٣ اجهزه كشف بمده من ٢-٣ شهور ما بين كل جهاز و التاني، عملنا اختبار ليهم بدفن قطعه حلي ذهب و نشوف هل سوف يجدها ام لا و حصل و و اشار ايها بالفعل.

من ٦ سنين جربنا ننزل زي ماسوره او مجس في الارض عشان نشوف هتصد ولا لا، الحقيقه احنا ملحقناش لان لان علينا دخان برائحه كريهه ادي ان الزرع الي في الارض كله كان نايم علي الارض ميت !.

وجدنا قطعه في الارض دائريه قطرها ٩٠ سم مختلفه عن طبيعه الارض، بها طافله و غير متماسكه لاكن للاسف اليوم ده حصل ظرف و اضرينا نردم و لحد الان مش فكرين المكان للامانه، تاه عننا تمامآ ولا علم لنا كان فين بالظيط و جربا نحفر اكثر من مره للعثور عليه مره ثانيه بس محصلش نصيب.

من ٤ سنين الاجهزه اشارت ل٣ فراغات في الارض بشكل هندسي يفصل كل فراغ عن الاخر ٢ متر، اول فراغ فوق متجه للشمال و الي تحت جنوب و يسار الفراغ للمغرب و اليمين للشرق، نسبه الكربون تتعدي ال٤٪ تقريبآ علي حد ذاكرتي، و اشار الجهاز لذهب خارج الفراغ ناحيه الشرق من طرف الغرفه الثانيه الي في المنتصف علي بعد ٥,٢٦ سم من سطح الارض، جربنا ننزل بمجس فوق الفراغ لحد ٩ متر مفيش حاجه.

حصل تهيل في الارض مره في مكان اخر بعيد عن الفرغات بعد ترك المياه مفتوحه لمده يومين بالخطا لنجد تهيل و لا يوجد مياه تمامآ اكن في صرف.
    غير الاحلام الكثير لاهل البيت من النساء و غير ان حصل اكثر من مره ان احد من العمال بيتضرب و يتاذي بشكل خفيف.
    دلوقتي انا مش عارف اعمل ايه انزل فوق الغرف مع العلم انها اكيد اكثر من ٩ متر فهل ده طبيعي و لا انزل علي الذهب و ممكن يطلع اي حاجه صغيره او حتي صخره فيها ذهب، المكان الي انا بتكلم عليه ده هو الوحيد المختلف عن طبيعه التربه بعد ١,٥ طينه يوجد رمال صفراء و حصي لونه مائل علي الرمادي، و هل ممكن تبقي دي غرف وهميه مثلآ و هل لازم تحتوي غرف الدفن علي ذهب؟!
    بعتذر للاطاله لاكن حقيقي مش عارف اعمل ايه.
    شكرآ مقدمآ، و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته.

يا اهل الخير، ممكن افاده !؟

يعمل...
    X