إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

بئر مبني بالطوب الأخضر ووجدنا جثث محترقة

تقليص
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

لقيت يا فندم ووصلت حضرتك لآخر قبوة ومواصفاتها كالآتي
    عرض ١٨٠ سم وارتفاع اكتر من ٢،٥ متر وبعد تفريغها مبقاش قدامي غير الارض الحية والتابعة للجبل
    فحاليا مش قدامي غير يا اما الجدار الأيمن او الأيسر او المواجه لدخولي من القبوة واللي بميل ٧٠ درجة تجاه اليمين هيكون اتخذ اتجاه الشرق

وبعتزر جدا علي إزعاجي لحضرتك

والله المستعان

انا ممكن افيدك بمعلمات عن الابيار لاكن لا يفيد
      ربنا يرزق وانا قولت الى اعرفه وفوق كل زي علم عليم ممكن اى عضو يفيدك اكثر مني

يا استاذ وليد
        رجاء شخصي تسمحلي اني اكلمك علي موبايلك لو ف الإمكان إرسال رقمك ف رسالة خاصة

يا سيدي الفاضل رقم تلفونى لا يقدم ولا ياخر
          انا قولت الى اعرفه لو مكانك فيه خير كنت افدتك وممكن اسعدك

انا مو عندي صلاحيه اكلمك خاص ممكن تكلم الادراره وانا هقرب عليك المسافه تحياتى

مع فائق احترامى لاخوانى .....ولكن هناك مقابر فرعونية وضع الف خط تحت كلمة فرعونية

ومصنوعه من الطوب اللبن .....مثل الدفن تحت مصاطب من الطوب اللبن .

بص يا لني ادم كلمتين اقلهملك من فتره كبيره اخدها في منطقتك من اول الكولا للحووايش الاحايوه شرق اولاد طوق المربع كله مليان والجبل عايز جبل الطوب الاخضر دلاله لوجود مكان كويس ودسم
                بس المشكله قاعده واتحداك واتحدي اي واحد اي مكان فيه عظام بيكون مافيهوش جاجه ياما مكان فقايري
                ولو الجثث ده نايمه علي بطنها وعامله علامه اكس في دراعها الهيه الحكمه ومقطوعه راسها تعرف ان دوله كانوا عمال صنع مقبره قريبه من مكانك لملك
                انما حتقلي شقف وكلام فاضي حقولك الله واعلم ولو لقيت وضع الجثث بطريقه زي ده فنفس الكلام وقاعده تحطها في دماغك اي سرداب او قبوه عرضه 90 لفوق وارتفاعه مناسب ده بدايه مكان لان الارتفاع والطول يسمح بدخول تابوت وشغل عقلك في كل ضربه حجاري وانت حتفهم المكان عباره عن ايه
                ربنا يوفقك

تحياتي لصاحب الموضوع وتحية طيبة للجميع

اخي الكريم سوف اقول لك الحقيقة
                  بالنسبة لي شخصيا لا يمكن ان اعتمد على كلام منصوص فقط في تحليل شيء

الموضوع لن يكون فيه حل جيد إذا لم يكن هناك صور .. لان طريقة ملاحظتك وفهمك للأمور تختلف من انسان لآخر
                  لذلك الصور دائما تحدد مسار الموضوع ..

أرجو ان يكون هناك صور تثبت المدلولات التي رأيتها
                  كما وانه يجب ان يكون هناك اشارات بدون ذلك لا فائدة من الحديث دون جدوى

تحياتي
                  [CENTER]هناك حقيقة واحدة دائــماً
                  نستطيع ان نكون الخير و الشر اذا كنا نحاول ان نرفع الموت عكس مجرى الوقت
                  أحيانا يتطلب منا ان نؤمن بتلك المقولة : Need Not To Know
                  Fear Of Death Is Worse Than Death Itself - الخُوف من المُوت .. أسوأ مِن المُوت نفسه
                  اذا كنا سنستمر برمي السنارة في بحر مظلم ، فلن نصطاد شيئاً
                  مدارك Perceptions

يعمل...
                  X