إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

جهاز من اندرسون هل ينصح به

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

• جهاز من اندرسون هل ينصح به

Simmons Scientific Metal Detector Precision Master Rod III at Kellyco Metal Detectors
    Simmons Scientific

Precision Master Rod III
    Long Range Treasure Seeker

List Price $2,495.00
    SALE $1,874.95

778-PMRIII
    The PMR-III is a new instrument developed by using the power load ingredients of the PMR-II in one tube, together with a newly developed power load formula in a second power tube. The purpose of the dual tubes is to keep these two power loads separate. The power loads are different but each utilizes a small amount of a special radioactive stimulant. User reports as well as our own field test have led us to conclude that the PMR-III is probably the most sensitive and effective dowsing instrument that can be built with currently available technology. As with the PMR-II, the unique two-hand bearing handle allows perfect balancing of the instrument for steady operation. To use the PMR-III just load the sample compartment with a sample of the material for which you wish to search, extend the antenna and install the handle which you wish to use. When used with either of the two bearing handles, the instrument can pivot freely on the precision ball bearings and swing so as to point in the direction of your target. When directly over the target, it can operate in a circular motion. The PMR-III operates with the 24" handles and the spring handle in the same way as the Precision-Master Rod and the PMR-II except with greater sensitivity and accuracy. The PMR-III can be used to search for gold, silver, diamonds, paper money, lead, copper, mercury or any other metal or mineral. The radiation poses absolutely no hazard to either the operator or bystanders. The PMR-III is probably the most sensitive and accurate dowsing instrument ever built. The PMR line of dowsing instruments are the only instruments that use a radioactive source to stimulate the crystals in the power load. The PMR-III is like a dream-come-true for the serious treasure hunter. If you hunt treasure on a serious basis the purchase of this instrument will be the best investment you ever make. The PMR-III is the instrument most frequently purchased by our customers from countries like Greece, the Philippines and from the Middle East. All these are areas where serious efforts are underway to recover large and well documented treasure caches. This leads us to conclude that the PMR-III is the instrument of choice for professional treasure hunters and for the serious amateur
    اخي الكريم انا ناوي اشتري هاذا الجهاز هل تنصح به وهل تعرف احد جربه او اختبره
    مع خالص الشكر

يناس يا هووو
    وينكم يا جماعه

الاخ كاتب الموضوع
      من وجهة نظري المتواضعة انا افضل اسياخ النحاس
      اما في هذا الجهاز الذي ذكرت فيلزمك للتدريب عليه اشهرا" بل سنوات لتعتاد عليه وهناك احد اصدقائي اشتراه ولم يتأقلم مع الجهاز حتى الآن.
      تحياتي

اللهم اغفر لي ولاخواني

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

الاخ العزيز اسمع كلام اخوانك لانهم اصحاب خبره ولاتتعب نفسك خذ منهم حتى لاتصرف مبلغ وبعدها لاتجد من يستطيع العمل عليه ثم ابحث عن جهاز سهل ومفيد افضل لك وربي يرزقك ويرزق الجميع

اخوك مشغول في طاعة الرحمان
        تراه إذا ما جئتَه متهلِّلاً ... كأنك تُعطيهِ الذي أنتَ سائلــــــــــــــــهُ
        هو البحر من أيِّ النواحي أتيتهُ ... فلجّتهُ المعروفُ والجودُ ساحله

تعوَّدَ بسطَ الكفِّ حتّى لو أنهُ ... ثناها لقبضٍ لم تطعهُ أناملــــــــه

ولو أنَّ ما في كفّهِ غيرُ نفسهِ ... لجادَ بها فليتّقِ الله سائلـــــــــه

انا اعطيك رأيي الشخصي و ذالك لكي لا ياتي يوم تلومني به اذا لم تعرف العمل عليه

انا كنت املك هالجاهز من فترة وارى انه فعال بشروط

ان تتدرب عليه فترة لا تقل عن ثلاث شهور متواصله

مميزاته يبحث عن اي شيء تريده حتى لو لم يكون معدن

الدقه به 95%

لكن اعيد و اكرر

الخيل من خيالها

اللهم اغفر لي ولاخواني

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

اخي باحث صحيح العلم مطلوب ولما لايتعلم شيء مفيد حتى لو كان ياخذ منه سنة اقل مافيها اذا اردنه خبير على هذا الجهاز نطلبه

لكن نخاف يقول اريد الف دولار للفحص هذي مشكلة يقولك علم وعندي جهاز حاول لاتعلمه اخي باحث ههههههههه قبل ان يوافق على الشروط

اذا طلب منه ان يخرج معنه لاياخذ مني شي ويكون هذا طيب منك بعدين اخي باحث تقول الخيل من خيالها صدقني عبالي انه راكب فرس اصيل

ههههههههههه مادري انه جهاز سمحني اريد فقط المزح معك ومع اخواني الغالين لكن والله كلامك طيب ونصيحتك اطيب له اقولك ياغالي اتعب

على نفسك صدقني كما قال اخي الباحث انه يعطيك نسبة طيبة انصحك ان تدرب نفسك عليه ونسال الله لك ولنا الرزق الحلال

اخوكم مشغول في طاعة الرحمان
            تراه إذا ما جئتَه متهلِّلاً ... كأنك تُعطيهِ الذي أنتَ سائلــــــــــــــــهُ
            هو البحر من أيِّ النواحي أتيتهُ ... فلجّتهُ المعروفُ والجودُ ساحله

تعوَّدَ بسطَ الكفِّ حتّى لو أنهُ ... ثناها لقبضٍ لم تطعهُ أناملــــــــه

ولو أنَّ ما في كفّهِ غيرُ نفسهِ ... لجادَ بها فليتّقِ الله سائلـــــــــه

اخ باحث البلوي هل مازال الجهاز عندك
              هل لي بسؤال
              هل الجهاز يبحث عن العمله الورقيه
              اذا سمحت الاداره اتمنى ان احصل على معلومات الاتصال مع الاخ باحث البلوي
              ضرووري جدا الله يجزيكم الخير

اخي انا لا املكه اخي فقد استغنيت عنه بجهاز السكان ماستر لوجود مزايا افضل

اما عن الاجهزة اخي اذا حبيت اي جهاز عندك قسم الشكاوي و الاقترحات اطلب فيه الجهاز و باذن الله اساعدك على ان تملكه بسعر لا يفرق كثير عن السعر بالشركه الام وذالك لأنك عضو قدير من الاعضاء المنتسبين من تاسيس المنتدى

اخ باحث مشكور على ردك هل ممكن التواصل على الخاص
                  فتحت موضوع في قسم الشكاوي
                  ارجو التواصل

يعمل...
                  X